Garantie en klachten
Garantie
Logic Audio Cables geeft 2 jaar garantie op alle producten.
Tijdens het maken van uw product gaan wij liefdevol te werk. Een afwijking of mankement komt daarom gelukkig zeer zelden voor.
Heeft uw product toch een afwijking of mankement? Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. U betaalt alleen de kosten voor de retourzending.
Beschadiging welke bij productie is ontstaan wordt ook onder garantie vergoed.
Redelijkerwijs te verwachten sporen van handwerk vallen buiten garantie.
Klachten
Laten we er niet vanuit gaan, toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals we zouden willen. Kwaliteit is voor ons erg belangrijk, daarom horen wij graag van u.
Heeft u een klacht of een opmerking dan vragen wij u om dit in eerste instantie bij ons kenbaar te maken door een email te sturen naar info@logic-audio.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.